Webes munkaidő nyilvántartó rendszer
Ha nem szeretné a napi munkaidőt és a távolléteket papír alapon intézni, akkor célszerű egy munkaidő nyilvántartó rendszert használnia.
A munkaidő nyilvántartó rendszer segít abban, hogy gördülékenyebben folyjon az ügyek intézése.
Egy webes alapú rendszer előnye még, hogy távolról is elérhető, akár mobiltelefonról is.
Lehetőség van akár útközben is távollétet kérvényezni és jóváhagyni.
A WebMunkaidő egy ilyen lehetőséget kínál az Ön cége számára.
Könnyebbé válik a szabadságok és az otthoni munkavégzések igénylése. Alkalmazottai akár otthonról is néhány kattintással kérvényezhetnek távollétet, melyre a vezető az e-mailes értesítés által egyből reagálhat. Minden munkatárs láthatja a rendszerben a már kivett, a kérvényezés alatt lévő és a még rendelkezésre álló szabadságait. A naptár nézet segítségével könnyen áttekinthetők a távollétek. Ha egy betegség közbejön, akkor a keresőképtelenséget egyből jelezheti a rendszer segítségével a munkáltató felé. Ezenkívül az alkalmazottak a munkaidő nyilvántartási lapjaikat is elérhetik digitális formában. Lehetőség van a munkaidők automatikus vezetésére is, amit majd a hónap lezártával kinyomtatva az alkalmazott aláírhat. A nyilvántartási lapok kinyomtatásának feladata az adminisztrátor helyett egy "segéd" munkatárs részére kiszervezhető, ha arra van szükség.
Lehetőség van az alkalmazottakat csoportokba sorolni.
Ha nagyobb cége van, ahol a munkacsoportok szabadságügyeit külön adminisztrátorok kezelik, akkor létrehozhatók csoportvezetők és csoportadminisztrátorok, akik az alájuk besorolt alkalmazottak ügyeivel foglalkozhatnak.
A cég vezetőjének a válláról levehető a teher, hogy ne kelljen az összes alkalmazott távollét igényével foglalkoznia. Helyette ezeket a csoportvezetők vagy csoportadminisztrátorok kezelhetik.
A csoportokon belüli távollét igénylésekről a cégvezető kaphat értesítő üzeneteket, ha szükség van rá.
A WebMunkaidő rendszer készítése folyamán szempont volt a könnyű átláthatóság és az egyszerű kezelhetőség, hogy alkalmazottai és titkárnője számára is gördülékeny legyen vele a munka, és a vezetőség számára se okozzon nehézséget a távollétek menedzselése. Ha úgy dönt, hogy vállalata részére egy ilyen rendszerre van szüksége, akkor kedvező feltételekkel egy kézreálló munkaidő rendszer használója lehet. Hogy erről megbizonyosodhasson, 30 nap ingyenes próbaidőszakot adunk. Ez alatt az idő alatt minden funkció korlátozások nélkül használható. Ha tetszik a rendszer, de nem talál meg benne mindent, amire szüksége van, nem zárkózunk el ezeknek a szükségleteknek a megvalósításától sem. Ugyan garantálni nem tudjuk, hogy minden igény megvalósítható, de egy egyeztetés által ezekre és a megvalósítás idejére fény derülhet.
Vázlatosan a rendszer tulajdonságairól:
- Távolról elérhető
- Mobiltelefonról és tabletről is használható
- Távollét igénylés
- Igénylésekről e-mail értesítő
- Jóváhagyásról és elutasításról e-mail értesítő
- Már kivett, kérvényezés alatt lévő és még rendelkezésre álló szabadságok kijelzése
- Távollétek áttekintése naptár nézetben
- Lehetőség a munkaidő automatikus vezetésére
- A program automatikusan jelenleg a hétköznapi munkavégzéseket kezeli, a hétvégi munkanapok manuálisan rögzíthetők
- Munkaidő nyilvántartási lapok elérése digitális formában
- Munkaidő nyilvántartási lapok kinyomtathatók, amiket az alkalmazottak aláírhatnak
- Segéd munkatárs segíteni tud a munkaidő nyilvántartási lapok kinyomtatásában
- Alkalmazottak csoportba sorolhatók, csoportvezetők és csoportadminisztrátorok kinevezhetők
- Csoportokon belüli távollét igénylésekről a cégvezető kaphat értesítéseket, ha szükséges
- Vezetőség esetében a távollét típusok kezelése korlátozható bizonyos típusokra
- Vezető helyett az adminisztrátor is jóváhagyhat igénylést, ha szükséges
- Könnyű átláthatóság, egyszerű kezelhetőség
- A jelszavak nem visszafejthető módon titkosítva vannak tárolva
- Alkalmazottak beosztása adott kezdő dátummal előre rögzíthető
- Kiadható szabadságok évenként rögzíthetők típusonként
- Gyermekek előre felvihetők a gyermekek után járó pótszabadságok miatt, amiket a rendszer ez alapján automatikusan kitölt
- Az alkalmazottak projektekhez társíthatók
- A nyilvántartási lapon a projektek és a hozzá tartozó munkaidő minden napon megadható (egy napon belül max. 40)
- Munkakörök szerkeszthetők
- Távollét típusok szerkeszthetők
- Szabadság típusok szerkeszthetők
- A naplóban minden lényeges tevékenység nyomon követhető
- Függő távollétek kiemelt kijelzése a vezetőség számára a fejlécen
- Összesített távollét nézet az összes alkalmazott távolléteinek megjelenítéséhez
- Összes alkalmazott szabadság adatainak listázása letölthető xlsx formátumba
- 30 nap ingyenes próbaidőszak korlátozások nélkül
- Határozatlan szerződés: ha nem lenne elégedett, bármikor lemondható
- A rendszer a WebMunkaidő saját szerverén fut, nincs szükség külön infrastruktúrára a használathoz
- Gyors szerver hozzáférés: budapesti Dataneum adatközpont
- Az ügyfélkör növekedése esetén a szerver erőforrásai könnyen bővíthetők
Bővebb leírást a rendszer működéséről a használati útmutatóban talál.
Ha érdekli a WebMunkaidő rendszer, tekinse meg árainkat.
Ha kérdése van, lépjen kapcsolatba velünk.
Magyar
English
Könnyebbé válik a szabadságok és az otthoni munkavégzések igénylése.
Alkalmazottai akár otthonról is néhány kattintással kérvényezhetnek távollétet, melyre a vezető az e-mailes értesítés által egyből reagálhat.
Minden munkatárs láthatja a rendszerben a már kivett, a kérvényezés alatt lévő és a még rendelkezésre álló szabadságait.
A naptár nézet segítségével könnyen áttekinthetők a távollétek.
Ha egy betegség közbejön, akkor a keresőképtelenséget egyből jelezheti a rendszer segítségével a munkáltató felé.
Ezenkívül az alkalmazottak a munkaidő nyilvántartási lapjaikat is elérhetik digitális formában.
Lehetőség van a munkaidők automatikus vezetésére is, amit majd a hónap lezártával kinyomtatva az alkalmazott aláírhat.
A nyilvántartási lapok kinyomtatásának feladata az adminisztrátor helyett egy "segéd" munkatárs részére kiszervezhető, ha arra van szükség.
A WebMunkaidő rendszer készítése folyamán szempont volt a könnyű átláthatóság és az egyszerű kezelhetőség, hogy alkalmazottai és titkárnője számára is gördülékeny legyen vele a munka, és a vezetőség számára se okozzon nehézséget a távollétek menedzselése.
Ha úgy dönt, hogy vállalata részére egy ilyen rendszerre van szüksége, akkor kedvező feltételekkel egy kézreálló munkaidő rendszer használója lehet.
Hogy erről megbizonyosodhasson, 30 nap ingyenes próbaidőszakot adunk. Ez alatt az idő alatt minden funkció korlátozások nélkül használható.
Ha tetszik a rendszer, de nem talál meg benne mindent, amire szüksége van, nem zárkózunk el ezeknek a szükségleteknek a megvalósításától sem.
Ugyan garantálni nem tudjuk, hogy minden igény megvalósítható, de egy egyeztetés által ezekre és a megvalósítás idejére fény derülhet.